Evropski potrošniki zaskrbljeni glede ciljanega oglaševanja in zelenega zavajanja
Evropska Komisija je objavila poročilo raziskave javnega mnenja o potrošnji in vedenju potrošnikov v EU. Svetovna federacija oglaševalcev – WFA ob tem poroča, da je kar 94 odstotkov evropskih potrošnikov zaskrbljeno glede ciljanega oglaševanja, še zlasti z vidika neprimerne uporabe in deljenja osebnih podatkov, zbiranja podatkov v nasprotju z veljavnimi predpisi, profiliranja in uporabe piškotkov. Anketiranci so izrazili tudi zaskrbljenost glede problematičnih komercialnih spletnih praks kot so prikrito oglaševanje, marketing vplivnežev ali personalizacija cen. WFA ob tem ocenjuje, da bi se Evropska Komisije lahko oprla na zaključke raziskave pri priprpavi prihodnjih pobud, tudi v okviru t.i. »fitness check« predpisov na področju varstva potrošnikov, ki je v teku. Iz raziskave tudi sledi, da kar 40 odstotkov evropskih potrošnikov ne zaupa okoljskim trditvam o izdelkih, ki jih kupujejo. Pričakovati je, da bo Komisija izsledke uporabila tudi pri utemeljevanju določil dveh predpisov Direktive o zelenih trditvah« in Direktive o opolnomočenju potrošnikov za zeleni prehod«.
Članek Market magazin